Политика за враќање и рекламации
🔁 ПОЛИТИКА ЗА ВРАЌАЊЕ И РЕКЛАМАЦИИ
Најважно ни е вашето задоволство и доверба. Затоа ви нудиме фер и транспарентна политика за враќање на производи и поднесување рекламации.
1. ПРАВО НА ВРАЌАЊЕ
Поради природата на производите (храна и прехранбени производи), враќање е дозволено само во следните случаи:
- Добиен е погрешен производ
- Производот е оштетен при транспорт
- Производот е со поминат рок
- Има докажан дефект или неисправност
Напомена: Поради здравствени и хигиенски причини, ве молиме разбере дека не е можно враќање на отворени или користени прехранбени производи.
2. РОКОВИ
- Рекламација може да се поднесе во рок од 5 работни дена од денот на приемот на нарачката.
- Враќањето мора да се направи во оригинално пакување, заедно со фискална сметка или доказ за нарачка.
3. ПРОЦЕДУРА ЗА РЕКЛАМАЦИЈА
- Контактирајте не на support@glutenfree.mk или преку контакт-формата на сајтот.
- Доставете опис на проблемот и (ако е можно) слика од производот.
- Наша служба ќе ве контактира во рок од 2 работни дена за потврда и упатства.
- По потврда, може да се организира враќање или замена на производот.
4. ВРАЌАЊЕ НА СРЕДСТВА
Во случај на оправдана рекламација, може да добиете:
- Замена на производот
- Поврат на средствата (на ист начин како што сте платиле)
- Купон/ваучер за следна нарачка
Враќањето на средства се врши во рок од 5 до 10 работни дена по потврдата на рекламацијата.
5. ТРОШОЦИ ЗА ВРАЌАЊЕ
- Ако грешката е наша (погрешен производ, оштетување), ние ги покриваме трошоците за враќање.
- Во спротивно, трошоците за враќање се на товар на купувачот.
6. КОНТАКТ
За сите рекламации и прашања поврзани со враќање:
📧 info@glutenfree.mk