🔁 ПОЛИТИКА ЗА ВРАЌАЊЕ И РЕКЛАМАЦИИ

www.glutenfree.mk

Најважно ни е вашето задоволство и доверба. Затоа ви нудиме фер и транспарентна политика за враќање на производи и поднесување рекламации.


1. ПРАВО НА ВРАЌАЊЕ

Поради природата на производите (храна и прехранбени производи), враќање е дозволено само во следните случаи:

  • Добиен е погрешен производ
  • Производот е оштетен при транспорт
  • Производот е со поминат рок
  • Има докажан дефект или неисправност

Напомена: Поради здравствени и хигиенски причини, ве молиме разбере дека не е можно враќање на отворени или користени прехранбени производи.


2. РОКОВИ

  • Рекламација може да се поднесе во рок од 5 работни дена од денот на приемот на нарачката.
  • Враќањето мора да се направи во оригинално пакување, заедно со фискална сметка или доказ за нарачка.

3. ПРОЦЕДУРА ЗА РЕКЛАМАЦИЈА

  1. Контактирајте не на support@glutenfree.mk или преку контакт-формата на сајтот.
  2. Доставете опис на проблемот и (ако е можно) слика од производот.
  3. Наша служба ќе ве контактира во рок од 2 работни дена за потврда и упатства.
  4. По потврда, може да се организира враќање или замена на производот.

4. ВРАЌАЊЕ НА СРЕДСТВА

Во случај на оправдана рекламација, може да добиете:

  • Замена на производот
  • Поврат на средствата (на ист начин како што сте платиле)
  • Купон/ваучер за следна нарачка

Враќањето на средства се врши во рок од 5 до 10 работни дена по потврдата на рекламацијата.


5. ТРОШОЦИ ЗА ВРАЌАЊЕ

  • Ако грешката е наша (погрешен производ, оштетување), ние ги покриваме трошоците за враќање.
  • Во спротивно, трошоците за враќање се на товар на купувачот.

6. КОНТАКТ

За сите рекламации и прашања поврзани со враќање:
📧 info@glutenfree.mk